Webáruházak

Gyorslinkek

Kattintson a megfelelő elemre a tartalom gyors eléréséhez.

Tévhitek

5+1 gyakori tévhit a webáruházakról:
  1. Az internetes értékesítést ki lehet kerülni (hibás megközelítés, mert: amit az online értékesítés hiánya kapcsán veszít, azt soha mással nem tudja behozni)
  2. Csak annak jó a webáruház, aki interneten akar értékesíteni (hibás megközelítés, mert: egy jól felépített keresőbarát webshop jócskán fel tudja az üzlet forgalmát is pörgetni, a kosár funkció pedig kikapcsolható, vagy ajánlatkéréssel felcserélhető, ha valaki nem akarja engedélyezni az online rendelést)
  3. Az interneten az olcsóság az egyetlen előny (hibás megközelítés, mert: bár tény, hogy a legfontosabb tényező az ár, de egyéb szolgáltatásokkal, mint például az ingyenes kiszállítás vagy a hosszabb garancia idő, lehet magasabb áron is értékesíteni)
  4. Egy webáruház elindítása drága dolog (hibás megközelítés, mert: ma már egy jól felépített keresőbarát webshop hamarabb megtérül, mint gondolná)
  5. Ha jók a termékek, nem számít milyen a webáruház (hibás megközelítés, mert: egy rosszul felépített webáruházban nagyon magas lehet a kosárelhagyás, azaz a félbehagyott vásárlás)
  6. +1 A webáruházban vásárló vevők úgysem hűségesek (hibás megközelítés, mert: bár tény, hogy az internet nem csak előnyt, hanem a konkurencia gyors megtalálása végett hátrányt is jelenthet, de odafigyeléssel, például az első vásárlás után kupon adásával, tudjuk növelni a visszatérő vásárlók számát)
A leggyakoribb téves hozzáállás a webáruházhoz!
Azért nincs szükségem webáruházra, mert az én vásárlóim hűségesek és megvan az állandó vevőköröm.

Jó tanács: a webáruház beindításához mindig sok idő kell, és ne akkor kezdjen kapkodni, amikor netalántán a vásárlók mégis csak elkezdenek elmaradozni.

Felhívás!

Azt tudta?

A webáruházak nem csak üzleteknek és árukészlettel rendelkezőknek ajánlott, hanem olyan vendéglátóhelyeknek (például éttermeknek), amelyek foglalkoznak ételrendeléssel, étel házhozszállítással is! Étterme van, és szeretné online a rendeléseket könnyedén lebonyolítani, akkor jó helyen jár, mert a WooCommerce webshop erre is megoldást kínál!

A direkt a vendéglátóhelyek számára kialakított webáruházainkban pluszban az alábbi funkciók is elérhetők:

  • Asztalfoglalás (dátum és időpont, valamint a jelenlévők számának megadása)
  • Étlap (az ételek fogásokra bontva, ételek képeivel, áraival, és azonnali megrendelésével)
  • Esemény
  • Képgaléria
  • Nyitva tartás
  • Elérhetőségek

Keressen minket bizalommal, ha új honlapot csináltatna vagy korszerűbbre cserélné régi honlapját!

A wpSHOP.hu által kínált webáruház csomagokat azért dolgoztuk ki, hogy gyors és az általunk nyújtott szolgáltatásokhoz mérten olcsó megoldást találjon online értékesítési pontjának kialakítására és működtetésére.

A WooCommerce webáruházaink készítésekor mindig körültekintően járunk el, ügyelünk a biztonságra, keressük az új lehetőségeket, és figyeljük az új trendeket.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az általunk készített webáruházak esetében a kosár funkció kikapcsolható, amely abban az esetben lehet igazán fontos, ha a megrendelő egyenlőre nem akarja elindítani az internetes értékesítést, csak az üzletben történő értékesítésre fókuszál, az interneten csak népszerűsíteni és bemutatni szeretné kínálatát és/vagy szolgáltatását.

A kikapcsolt kosár funkció ajánlatkéréssel helyettesíthető, amely ingyenes vagy prémium (fizetős) pluginnal kivitelezhető.

3 az 1-ben! - Webshop, Portfolió, Blog

Próbálja ki díjmentesen mindenféle kötöttségek nélkül! További részletek a Demo/Demo segédlet menüpontban!

#Plusz és Prémium szolgáltatások

A webáruházak a Shop vagy a Megrendelés menüpont alatt rendelhetők meg.

Plusz és Prémium szolgáltatások

A „Plusz és a Prémium” webáruház csomaghoz tartozó szolgáltatások ismertetése.

Plusz szolgáltatás az „Alap Plusz és a Prémium Plusz” webáruház csomag esetén:

  • tetszőlegesen választható WooCommerce sablon

Prémium szolgáltatások a „Prémium és a Prémium Plusz” webáruház csomag esetén:

  • több termék felvitele
  • több aloldal feltöltése
  • több referencia felvitele
  • több egyedi meta leírás megírása és felvitele
  • több bővítmény beállítása
  • fizetős bővítmények választása és beállítása (pl.: popup, brand slider)

Szolgáltatás kiegészítés:

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a webáruház csomagok már tartalmaznak 2 óra Skype-n vagy telefonon történő segítségnyújtást, illetve a sablon és bővítményeinek fordítását.


#Webáruház csomagok

A webáruház csomagok összehasonlítása a Webáruház csomagok menüpont alatt tekinthető meg.

A webáruházak a Shop vagy a Megrendelés menüpont alatt rendelhetők meg.

Webáruház Csomagok

A „Webáruház Csomagok” az alábbiakat tartalmazzák:

A „Webáruház Csomagok” eltérő szolgáltatási az alábbi megkülönböztetett színekkel kerültek feltüntetésre!

Kék szín: csak “Alap webáruház” esetén
Zöld szín: csak “Prémium webáruház” esetén

Domain beállítások, mint pl.: névszerver beállítása, vagy új domain esetében 301-es átirányítás, ha szükséges.

Megjegyzés: Új domain választása esetén segítséget nyújtunk a megfelelő domain név megtalálásában és annak gyors regisztrálásában. A domain regisztrálásának díja és fenntartásának költségei a megrendelőt terheli.

Tárhely beállítása *cPanel felületen (ftp adatok, mysql adatbázis és email címek létrehozása és átirányítása).

Megjegyzés: Új tárhely szolgáltató választása esetén segítséget nyújtunk a megfelelő szolgáltató megtalálásában. A tárhely díja és egyéb járulékos költségei a megrendelőt terheli.

Google fiók létrehozása (gmail cím, webmester igazoló kód, analytics nyomkövető kód), amennyiben a megrendelő weboldala még nem rendelkezik ilyenekkel.

Megjegyzés: az általunk létrehozott gmail címre jönnek az adminisztrátor részére küldött értesítések (pl.: regisztrációk visszaigazolásai, teszt vásárlás visszaigazolása). Az ide beérkező emaileket a későbbiekben automatikusan továbbítjuk vagy az admin felületen az email címet lecseréljük a Megrendelő által megadott email címre.

Az új weboldal szöveges dokumentumainak (doc, txt, vagy pdf formátumban) és fájljainak átvétele emailben, vagy bármilyen adathordozón (pl.: pendrive, cd vagy dvd).

A feltöltésre szánt tartalmak helyesírásának ellenőrzése.

301-es átirányítás alkalmazása

WordPress tartalomkezelő rendszer legfrissebb magyar változatának telepítése és beállítása (a megrendelővel történő egyeztetés után), mint pl.: menüelemek kialakítása, általános beállítások.

WooCommerce funkcióinak beállítása (a megrendelővel történő egyeztetés után), mint pl.: banki utaláshoz szükséges adatok megadása, regisztráció nélküli rendelés aktiválása, termékek megjelenítésének beállítása, pénznem és adókulcsok megadása (szállításnak külön is megadható adókulcs), email sablonok megírása, szállításhoz köthető szolgáltatások beállítása (pl.: igény szerint Pick Pack Pont, Posta Pont), stb.

WPshop.hu reszponzív (mobilbarát) WooCommerce webshop sablon legfrissebb verziójának telepítése és funkcióinak beállítása, valamint testreszabása (a megrendelővel történő egyeztetés után), mint pl.: sablon színének és betűtípusának (tipográfia) kiválasztása, oldalsávi és lábléc elrendezés, főoldal kialakítása (a sablon értéke kb. $60).

Megjegyzés: más prémium WooCommerce sablon választása esetén, az Alap “Plusz” és a Prémium “Plusz” webáruház csomagok díja már tartalmazza, a prémium sablon beállítását és testreszabását, illetve a nyelvi fájljának fordítását.

A webáruház és annak sablonjának működéséhez szükséges hasznos bővítmények telepítése és beállítása (a pluginok értéke WPshop.hu sablon esetén kb. $100).

Ilyen hasznos bővítmények például a termékek összehasonlítása (compare), a termékek figyelőlistába rakása (wishlist), vagy a termékek gyors keresése (ajax search), variálható termékek esetében a termék színének megváltoztatása (color switch), illetve a főoldali slider (layer slider vagy revolution slider).

WPshop.hu sablon és bővítményeinek átadása.

Megjegyzés: más sablon esetén a megrendelő által választott és megvásárolt sablon átadása.

WPshop.hu sablon és bővítményeinek nyelvi fájljainak fordítása és átadása (kb. 5 db).

Megjegyzés: más sablon esetén a megrendelő által választott és megvásárolt sablon nyelvi fájljainak fordítása és átadása. Választható tegeződő és magázódó is.

Webáruház funkcióinak beállítása a megrendelő kérése alapján (adóosztályok, értékesítési célországok, szállítás, pénztár, shop, fizetési eszközök, stb.)

Webáruház kategóriafájának felállítása és menüjének kialakítása, a megrendelő kérése alapján.

Webáruház színeinek kialakítása.

Megjegyzés: a webáruház színvilágának kialakítására csak a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor. A fő színek lehetnek világosak vagy sötétek, de tükrözhetik a cégarculatban (pl.: logóban) megtalálható színeket is.

Webáruház felépítésének testreszabása (oldalsávok, lábléc, webshop, és főoldal kinézetének kialakítása, slider beállítása, hasznos kiegészítők beüzemelése, mint pl.: Facebook Like Box, Google+ Badge, Twitter Tweet, vagy rövid kódok (shortcodes) használata a tetszetősebb megjelenés érdekében.

Megjegyzés: a webáruház felépítésének testreszabása a webáruház csomag részeként, az adott sablon által nyújtott korlátok között, vagy ennek hiányában „csak” egyedi fejlesztéssel történhet. Az egyedi fejlesztés áráról az Árak menüpontunkban tájékozódhat.

Webáruház „Shop” részlegének kialakítása (termékek megjelenése és rendezése, illetve az oldalsávban található keresési szűrők beállítása).

Aloldalak kialakítása:

Legfeljebb 5 aloldal (az alábbi 3 aloldal a sablon része, az nem számít bele az 5-be: Shop, Portfolió, Blog; kivétel: *Cookie kezelése) létrehozása és tartalommal való feltöltése. – alap webáruház esetén
Legfeljebb 10 aloldal (az alábbi 3 aloldal a sablon része, az nem számít bele a 10-be: Shop, Portfolió, Blog; kivétel: *Cookie kezelése) létrehozása és tartalommal való feltöltése. – prémium webáruház esetén

Minden további aloldal létrehozása és feltöltése 2.000 Ft + áfa aloldalanként.

A kialakításnál megfontolandó, a menüsorban megjelenő aloldalak a következők lehetnek: Rólunk (vagy Cégünkről), Vásárlási feltételek (ebben leírva a Vásárlás menete) vagy ÁSZF (Általános Szerződési Feltétek), Adatvédelmi nyilatkozat (vagy Adatvédelem), Garancia, Szállítás (vagy Kiszállítás), Kapcsolat (igény esetén pluszba elhelyezve egy kapcsolati űrlap a gyorsabb kapcsolatfelvételhez), üzlet esetén Megközelítés (külön Google Térképes megjelenéssel és útvonaltervezéssel), Munkatársaink (képpel és az elérhetőségekkel, de ennek a résznek nem fontos külön aloldalt szentelni, mehet a Rólunk rész alá).

*A cookie-k kezelésével kapcsolatos aloldalt ingyenesen hozzuk létre (sablon szöveggel) a megrendelőnek! A cookie kezeléséről szóló szövegnek nem kötelező külön aloldalt létrehozni, mehet az Adatvédelem vagy az Adatvédelmi nyilatkozat alá. Lásd:

https://www.wpshop.hu/cookie-kezelese/

2015. október 1-től az EU-s jogszabályokhoz igazodva a hazai weboldalakon is kötelező a látogató beleegyezését kérni, ha weboldalunk cookie-kat (sütiket) helyez el a látogató gépén. Az adatkezelés jogszerűségéhez alapvetően az érintett hozzájárulása szükséges, és a hozzájárulás csak akkor érvényes, ha az megfelelő, részletes tájékoztatáson alapul. Ezért szükséges a weboldalakon az adatvédelmi tájékoztató.

Portfolió rész kialakítása:

A „Portfolió” részen legfeljebb 5 referencia feltüntetése képpel és szöveggel, valamint az elvégzett feladatokkal (skills). – alap webáruház esetén
A „Portfolió” részen legfeljebb 10 referencia feltüntetése képpel és szöveggel, valamint az elvégzett feladatokkal (skills). – prémium webáruház esetén

Mintapélda: Portfolió

GYIK rész kialakítása:

A „GYIK” (Gyakran Ismételt Kérdések) részen legfeljebb 5 kérdés feltüntetése a rá adott válasszal. – alap webáruház esetén
A „GYIK” (Gyakran Ismételt Kérdések) részen legfeljebb 10 kérdés feltüntetése a rá adott válasszal. – prémium webáruház esetén

Mintapélda: GYIK

Termékek felvitele:

Maximum 25 termék vagy szolgáltatás (akár virtuális vagy letölthető tartalom is lehet) feltöltése a webáruházba képpel (a meta adatait kitöltve) és szöveggel, árakkal és variációkkal (pl.: ruha esetében szín és méret) valamint kiegészítő dokumentációkkal (pl.: kezelési útmutató pdf), illetve hasonló termékek ajánlásával. – alap webáruház esetén
Alap webáruház esetén
Minden egyes termékhez az alap paraméterek (szélesség, magasság, súly) megadásán kívül, legfeljebb 2 tulajdonság (pl.: szín, méret) felvitele. Több tulajdonság felvitele esetén ennek a szolgáltatásnak az ára egyedileg kerül meghatározásra.
Maximum 50 termék vagy szolgáltatás (akár virtuális vagy letölthető tartalom is lehet) feltöltése a webáruházba képpel (a meta adatait kitöltve) és szöveggel, árakkal és variációkkal (pl.: ruha esetében szín és méret) valamint kiegészítő dokumentációkkal (pl.: kezelési útmutató pdf), illetve hasonló termékek ajánlásával. – prémium webáruház esetén
Prémium webáruház esetén
Minden egyes termékhez az alap paraméterek (szélesség, magasság, súly) megadásán kívül, legfeljebb 3 tulajdonság (pl.: szín, méret, fazon) felvitele. Több tulajdonság felvitele esetén ennek a szolgáltatásnak az ára egyedileg kerül meghatározásra.
Mi a különbség a tulajdonság és a variáció között?
Előfordul, hogy egyes termékek esetében a tulajdonság és a variáció paramétere (pl.: szín) megegyezik. A különbség a kettő között viszont az, hogy a termék adatlapján a tulajdonságok csak információs jelleggel kerülnek feltüntetésre, a különböző termékvariációk (akár eltérő árazással) pedig, a vásárlók számára is elérhető válik, azaz külön-külön a kosárba tehetik és meg is vásárolhatják azokat.

További termékek felvitele megbeszélés tárgyát képezi. Több 100 termék esetén érdemes nem egyesével, hanem egy fizetős export-import bővítményt használva feltölteni a termékeket. A bővítmény használata szaktudást (leginkább valamilyen Office program kezelésében jártasságot) igényel, mivel a plugin által kezelt csv fájllal könnyedén elronthatók a korábban már feltöltésre került termékek vagy szolgáltatások.

Meta adatok megírása és felvitele:

A főoldal egyedi meta adatainak (címsor, leírás, kulcsszavak) megírása és felvitele. – alap webáruház esetén
A főoldal és az aloldalak, valamint legfeljebb 25 termék vagy szolgáltatás egyedi meta adatainak (címsor, leírás, kulcsszavak) megírása és felvitele. – prémium webáruház esetén

Bővítmények telepítése és beállítása:

Alap webáruház esetén legfeljebb 5 plugin (lásd: kivételek) telepítése és beállítása, amelyek szinte nélkülözhetetlenek a webáruház biztonságos működtetéséhez és rugalmas kezeléséhez. – alap webáruház esetén
Prémium webáruház esetén legfeljebb 10 plugin (lásd: kivételek) telepítése és beállítása, amelyek szinte nélkülözhetetlenek a webáruház biztonságos működtetéséhez és rugalmas kezeléséhez. – prémium webáruház esetén

Kivételek: Akismet, WP Super Cache vagy W3 Total Cache, Google Analytics by Yoast, Cookie Notice (vagy Cookie Consent), és az Ozh Admin Drop Down Menu (opcionális)

Az alábbi „ingyenes pluginok” telepítése és beállítása nem kerül felszámolásra:

  • Akismet – a spam kommentek szűréséhez (nélkülözhetetlen alap bővítmény, amely a WordPress része, csupán egy API kulcs kell az aktiválásához)
  • WP Super Cache vagy W3 Total Cache – a webáruház oldalainak gyorsabb betöltéséhez (nélkülözhetetlen)
  • Google Analytics by Yoast – a Google Analytics és a webáruház összekötéséhez (nélkülözhetetlen, lásd: megjegyzés)

Megjegyzés: plugin nélkül is beilleszthető a Google Analytics nyomkövetője a weboldal kódjába, de abban az esetben nem használhatók azok a plusz szolgáltatások, amelyeket a plugin nyújt. WPshop.hu sablonban (Alap és Prémium webáruház csomagok esetében) erre külön rész lett kialakítva, és ezért nincs szükség a plugin külön telepítésére.

  • Cookie Notice vagy Cookie Consent – a sütik kezeléséhez (szinte nélkülözhetetlen a megváltozott adatvédelmi jogszabályok végett, további részletek: Cookie kezelése)
  • Ozh Admin Drop Down Menu – az admin felület menüjének vízszintes elrendezéséhez (opcionális)
  • Redirection – a megváltozott vagy törölt url címek átirányításához (csak indokolt esetben)

További ajánlott „ingyenes” bővítmény például a(z):

  • WordPress SEO by Yoast – a webáruház keresőbarátabb felépítéséhez (erősen ajánlott)
  • Pick Pack Pont – a személyes átvétel kapcsán a Pick Pack Pont átvevőhelyekhez
  • Posta Pont – a személyes átvétel kapcsán a Pick Pack Pont átvevőhelyekhez
  • GLS Csomag Pont – a személyes átvétel kapcsán a GLS Csomag Pont átvevőhelyekhez
  • Contact Form 7 – a kapcsolati űrlap létrehozásához (a plugin űrlapkészítője számos más szolgáltatáshoz is alkalmazható)
  • Print Friendly & PDF – az oldalak és termékek nyomtatásához és pdf változatához
  • TablePress – táblázat készítéséhez (amennyiben a megrendelő igény tart táblázatos megjelenítésre, pl.: sima és nagyker árak összehasonlításához, vagy a vásárlás értéke utáni kuponok megadásánál, lásd: Árak menüpontban)
  • Offers for WooCommerce – a termékek ajánlatkéréséhez
  • WooCommerce Upcoming Product – a hamarosan megvásárolható termékek megjelenítéséhez
  • YITH Product Bundles – az egyedileg összeállított termékcsomagok kialakításához
  • YITH Newsletter Popup – hírlevél feliratkozó felugró ablak, amelyben a webáruház termékeiből is megjeleníthetünk
  • Tracking Code Manager – nyomkövető kód beillesztéséhez (a konverzió méréséhez) az alábbi hirdetési rendszerekhez: Facebook Ads, Google Adwords

Minden további bővítmény (amely nem tartozik az Alap webáruház vagy a Prémium webáruház csomag alá) telepítése, beállítása, és esetleg fordítása (előfordul, hogy alapból nincs hozzá magyar nyelvi fájl) esetén 2.000 Ft + áfa díjat számolunk fel darabonként.

Az általunk összeszedett listából tetszőlegesen, az Ön által nyújtott szolgáltatásokhoz megfelelő bővítményekből válogathat:

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a bővítmények ész nélküli telepítése a weboldal lassúságát okozhatják, nem beszélve arról, hogy egyes pluginok konfliktusba is kerülhetnek egymással (össze is gabalyodhatnak), amely jelenség nagyban meggátolhatja a weboldal zavartalan működését! Ezért csak is olyan plugint telepítsen (vagy telepítessen velünk) utólagosan, amelynek funkciója más bővítménnyel nem megoldható, vagy az eredeti kód átírása túl bonyolult (vagy körülményes) lenne a funkció megvalósításához.

Fizetős bővítmények telepítése és beállítása:

Néhány hasznos fizetős bővítmény telepítése és beállítása (igény szerint, az általunk felajánlott listából választva) – prémium webáruház esetén

Például popup plugin, hogy értesíthesse egy felugró ablakban a weboldalára érkező illetve a távozóban lévő látogatókat a fontosabb információkról, vagy logos plugin a márkák (brandek) képeinek látványosabb megjelenítéséhez.

Hangulati elemek felvitele, mint például olyan képek (vásárló lányok, táskák, bevásárlókocsi, árcédulák, stb.) amelyek kimondottan a vásárláshoz kötődnek. (opcionális: kimondottan, ha a megrendelő igényt tart rá).

Közösségi oldalak ikonjainak elhelyezése a termékek adatlapján, hogy segítsék a látogatókat (vásárlókat) a termék közösségi oldalakon (pl.: Facebook, Twitter, Pinterest) történő megosztásában.

Közösségi oldalak elérhetőségeinek elhelyezése a webáruház különböző részein (pl.: fejléc és/vagy lábléc), amely hivatkozások a webáruház saját közösségi oldalaira mutatnak.

Facebook Like Box integrálása.

Google Analytics és Google Webmestereszközök, illetve üzlet esetén Google Térkép beépítése.

Kapcsolati űrlap készítése és elhelyezése a gyorsabb kapcsolatfelvételhez.

Minden olyan információ felvitele, amelyek elengedhetetlenek a webáruház megfelelő működéséhez, mint pl.: cégadatok, üzlet esetében megközelítés és nyitvatartási idő.

HTML hírlevél készítése – prémium webáruház esetén

Megjegyzés: a megrendelő részére elkészítünk 1 db teljesen egyedi, böngésző független HTML hírlevél sablont (értéke: 10.000 Ft + áfa), amelynek színvilága és felépítése tükrözi a megrendelő cégének és honlapjának arculatát. Az alap hírlevél sablon mintáját a gombra kattintva tekintheti meg.

Hírlevél minta

 

Tesztüzem (a termékek vagy szolgáltatások megrendelésének teljes tesztelése, az email értesítőkig bezárólag).

Megjegyzés: a webáruház tesztelésre kerül még a népszerű böngésző típusokon, illetve mobileszközökön (okostelefon, tablet, laptop).

Felhasználók és hozzáférési jogok létrehozása, amennyiben a megrendelő igényli.

Megjegyzés: a WordPress alapból is többféle hozzáférési jogot biztosít, amit kiegészíthetünk egyedileg összerakott hozzáférési joggal, például az üzletvezető részére, hogy az adminisztrációs felületen kezelhesse a rendeléseket, kuponokat készíthessen és változtathassa a webshop beállításait.

Teljes dokumentáció (a webáruház működéséhez szükséges összes hozzáférés, a tartalmak szövegezése, meta adatok, képek, psd fájlok, bannerek, logók, ikonok, stb.) készítése és átadása.

Teljes biztonsági mentés (ftp fájlok, mysql adatbázis, wordpress és woocommerce xml fájlok, plugin biztonsági és beállítási fájlok) készítése és átadása.

Megjegyzés: a teljes dokumentációt és biztonsági mentést a megrendelő részére a tesztelés, valamint a számla kiegyenlítése után DVD-re kiírva postán is megküldjük.

Mielőtt bármilyen frissítést (akár WordPress frissítése) vagy módosítást (php fájl átírása) végrehajtana, feltétlenül csináljon teljes biztonsági másolatot (full backup: ftp, mysql) az adatokról, és azt lehetőleg ne a gépén tárolja, hanem rakja rá egy Pendrive-ra, de a legjobb, ha DVD-re kiírja.

2 órás Skype vagy telefonos segítségnyújtás kimondottan csak is a webáruház kezelésével kapcsolatosan (tartalomkezelőbe történő belépés, a WordPress admin felület kezelésének bemutatása, a WooCommerce beállításainak áttekintése, a sablon funkcióinak átbeszélése, jogkörök átbeszélése és új felhasználók létrehozása valamint kezelése, bővítmények bemutatása és frissítése, biztonsági kockázatok átbeszélése, termék feltöltésének bemutatása és adatainak módosítása, aloldal tartalmának szerkesztése, új kategóriák és aloldalak létrehozása, új bejegyzések írása a Blog szekcióba, menüsor bemutatása, widgetek módosítása, valamint a teljes backup folyamatának átbeszélése).

A felsoroltakon felül minden további megkezdett óraért 2.000 Ft + áfa díjat számolunk fel.

Ami nincs az árba:

  • Korábbi (régebbi) weboldal adatainak lementése, azaz teljes biztonsági másolat készítése.
  • Weboldal költöztetése.

Tárhelyszolgáltató váltása esetén minden megkezdett óraért 2.000 Ft + áfa díjat számolunk fel.

  • Cégarculat kialakítása. Logó, favicon (egyedi böngésző ikon), banner, vagy egyéb olyan anyag elkészítése, amely nagyban hozzájárul a cég arculatának megismeréséhez (beazonosításához).

Amennyiben a megrendelő már rendelkezik ezekkel az elemekkel, akkor azt átadás után az új weboldalba beépítjük, vagy a régi oldalból lementjük és átemeljük. Ha a megrendelő még nem rendelkezik ezekkel az elemekkel, akkor azt megbeszélés után egyszeri díjazás mellett elkészítjük, és az elkészítés során felhasznált fájlokat (képek, psd-k) is átadjuk.

Megjegyzés: teljes cégarculat tervezésében, valamint új logó tervezésében, illetve régi logó újratervezésében is segítséget tudunk nyújtani. További részletek az Árak menüpontban. Amennyiben érdekli szolgáltatásunk, elérhetőségeinket a Kapcsolat menüpontban találhatja.

  • Termékek vagy szolgáltatások képeinek és szövegezésének, valamint kiegészítő dokumentumainak (pl.: műszaki adatok pdf) beszerzése.
  • A tartalom feltöltése (akár több) idegen nyelven, azaz többnyelvű webáruház beüzemelése.

Megjegyzés: természetesen nem zárkózunk el többnyelvű webáruház beüzemelésétől, de ebben az esetben a honlap tartalmának és elemeinek méretőtől függően, egyedileg kerül megállapításra a webáruház csomag ára.

  • Általános Szerződési Feltétek (ÁSZF) és/vagy Vásárlási feltételek megírása.
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító beszerzése (amennyiben a megrendelő olyan tevékenységet folytat, ami azt megkívánná).
  • Közösségi oldalak létrehozása (mint pl.: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+).

Megjegyzés: amennyiben a megrendelő igényli, akkor a közösségi oldalak létrehozásában és tartalommal való feltöltésében is segítséget tudunk nyújtani.

Amit „biztonsági” okokból nem végzünk el a megrendelő helyett:

  • Fizetési eszközök adatainak megadása. Például internetes vásárlás (mint pl.: a PayPal) beüzemeléséhez szükséges adatok megadása, vagy az ahhoz szükséges aktiválási folyamat véghezvitele.
  • E-számla (elektronikus számla) beüzemeléséhez szükséges adatok megadása, és az ahhoz szükséges hivatalos adatok (pl.: elektronikus bélyegző) megadása.

Tehát nem vállalunk olyan feladatokat, amelyek során a megrendelő adatai elérhetővé tennék számunkra pénzügyi számláit (lásd: PayPal hozzáférés) vagy cégének fontos iratait (lásd: E-számla számlázó rendszer).

Viszont cserébe természetesen minden segítséget megadunk a megrendelőnek a pluginok megfelelő üzembe helyezéséhez.

Megrendelés

 

Print Friendly, PDF & Email