Címke Archívum: webáruház keresőoptimalizálás
SEO csekklista
SEO csekklista, a weboldal gyors ellenőrzéséhez
SEO ellenőrző lista a gyors állapotfelméréshez, a teljesség igénye nélkül:
1. Átirányítás ellenőrzése:
Ellenőrizzük le, hogy a weboldalunk használ-e átirányítást, azaz milyen verziókban érhető el. A weboldalunk címére keressünk rá www-el és anélkül is.
Megjegyzés:
Ha a weboldalunk mindkét verzió alatt elérhető az duplikálásnak minősül, ezért végezzük el a 301-es átirányítás a kedvezményezett verzió irányába, hogy csak az alatt legyen elérhető a weboldalunk.
2. Meta robots tag ellenőrzése:
Ellenőrizzük le, hogy a weboldalunk (vagy egy adott aloldal) nincs-e esetleg noindex Tovább...
Fehér kalapos SEO
Fehér kalapos SEO (White Hat SEO)
Az alábbi listában azokat a tevékenységeket soroltuk fel, amelyek használata előrébb jutatja a weboldalt és a Google webmesteri irányelveknek is teljesen megfelelő fehér kalapos SEO technikákat tartalmaz.
Az etikus keresőoptimalizálási tevékenységeket/technikákat 2 nagy csoportra osztottuk: az On-site SEO-ra (On-page SEO) és az Off-site SEO-ra (Off-page SEO). Az előbbi a weboldalon belül végzett tevékenységekhez köthető, utóbbi pedig a weboldalon kívüli tevékenységeket foglalja magában.
On-site SEO (On-page SEO) tevékenységek/technikák:
Mobilbarát (reszponzív) kialakítás használata
Keresőbarát felépítés használata (pl.: szöveges Tovább...
Fekete kalapos SEO
Fekete kalapos SEO (Black Hat SEO)
Az alábbi listában azokat a tevékenységeket soroltuk fel, amelyek használata egyáltalán nem jutatja előrébb a weboldalt és/vagy a Google webmesteri irányelveknek is teljesen ellentmondó fekete kalapos SEO technikákat tartalmaz.
Büntetéssel járó és fekete kalapos SEO technikák, a teljesség igénye nékül:
Tartalom létrehozása kizárólag csak a keresőrobotok számára
Automatikus kérések küldése a Google számára
Automatikusan létrehozott tartalom használata
Alacsony minőségű tartalom használata
Rejtett szöveg és/vagy link alkalmazása
Álcázás használata
A meta tag-ek (köztük a meta leírás: title, description, keywords; illetve kép esetében az Tovább...
SEO wiki
SEO fogalomtár, a keresőoptimalizálás fogalmainak megértéséhez
Az alábbi gyűjteményben/szótárban azokat a fogalmakat állítottuk össze, amelyek leginkább szóba jöhetnek a keresőoptimalizálás (SEO) és a keresőmarketing (SEM), valamint a közösségi média optimalizálása (SMO) kapcsán.
Ha kimaradt volna valamelyik alapfogalom, kérjük írja meg hozzászólásába, és mi belerakjuk az összeállításba!
0-9, A-Á, B, C, Cs, D, Dz, Dzs, E-É, F, G, Gy, H, I-Í, J,K, L, Ly, M, N, Ny, O-Ó, Ö-Ő, P, Q, R, S, Sz, T, Ty, U-Ú, Ü-Ű, V, W, X, Y, Z, Tovább...
SEO tévhitek
50+ SEO tévhit, a tények ismertetésével
Az alábbi összeállításban csokorba szedtük az interneten keringő keresőoptimalizálással (SEO) kapcsolatos tévhiteket, és melléjük állítottuk a tényeket.
Sok rangsorolási tévhit kering a köztudatban a keresőoptimalizálással kapcsolatban, ezek közül csemegéztünk ki néhányat.
Jöjjenek tehát a tények és tévhitek a SEO-ról, a teljesség igénye nélkül.
Jó tanács
Havonta legalább egyszer ellenőrizzük a honlapunk linkprofilját, ezáltal könnyedén felfedezhetjük a természetellenes linkeket.
Gyanús ígéretek
Gyanakodjon, ha valaki garanciát ígér Önnek a keresőoptimalizálás sikerességére vagy az elért siker időtartamára. A Google előírásai szerint senki nem Tovább...
Top WP Bővítmények: WordPress SEO by Yoast
WordPress SEO by Yoast
Gondoltunk egy nagyot és útjára indítottuk „Top WP Bővítmények” sorozatunkat, melynek első állomásaként rögtön az egyik legnépszerűbb (ha nem a legnépszerűbb) WordPress SEO bővítményt vesszük részletesebben górcső alá.
Kezdés (telepítés és aktiválás):
A SEO bővítményt egyszerűen telepíthetjük úgy, hogy letöltjük a WordPress.org bővítmény kínálatából, majd a rar fájlt az admin felületen a „Bővítmények/Új hozzáadása/Bővítmény feltöltése” alatt csak betallózzuk és feltelepítjük, majd a sikeres telepítést követően aktiváljuk.
Alternatív megoldásként a rar tartalmát feltölthetjük FTP programon keresztül a /wp-content/plugins/ könyvtárba, de Tovább...
SEO tippek-trükkök
Bevezető
Onsite SEO
Offsite SEO
SEO tévhitek (zárolt tartalom)
Jó tanács (zárolt tartalom)
Gyanús ígéretek (zárolt tartalom)
Bevezető
A Google szinte folyamatos változások elé állítja a webmestereket és az e-kereskedelem résztvevőit. Mindig figyelni kell a trendeket és az iránymutatásokat, és be kell tartani a játékszabályokat!
A keresőoptimalizálás (SEO: Search Engine Optimization) egy rendkívül hatékony eszköz, de mértéktelen, azaz túlzott használata (túloptimalizálás) büntetéssel járhat, ami megnyilvánulhat a keresőtalálatok hátrébb sorolásával vagy teljes kizárásával.
A keresőoptimalizálás (Onsite SEO: weboldalon belüli; Offsite SEO: weboldalon kívüli) nem csak Tovább...