Blog bejegyzés
WooCommerce
Gyorslinkek
- Mi a WooCommerce?
- Demo
- Azt tudta?
- WooCommerce alap funkciók és azok előnyei
- WooCommerce bővített funkciók és azok előnyei
- WooCommerce képek (beállítások, kuponok, rendelések és jelentések
- WooCommerce sablonok
- WooCommerce bővítmények
Mi a WooCommerce?
A WooCommerce a legnépszerűbb webshop bővítmény WordPress alá, amelyet egy nemzetközi csapat tervezett, fejleszt és támogat (frissít és javít), nap mint nap. Olyan ismertebb bővítményeket utasított maga mögé a versenyben, mint a Jigoshop, a Cart66, vagy a WP EasyCart.
Nagy erénye a bővítménynek, hogy további funkciókkal bővíthető, és a kezelőfelülete is magyar nyelvű.
3 az 1-ben! – Webshop, Portfolió, Blog
Próbálja ki díjmentesen mindenféle kötöttségek nélkül!
További részletek: Demo segédlet
Azt tudta?
Felhívás!
Azt tudta?
A webáruházak nem csak üzleteknek és árukészlettel rendelkezőknek ajánlott, hanem olyan vendéglátóhelyeknek (például éttermeknek), amelyek foglalkoznak ételrendeléssel, étel házhozszállítással is! Étterme van, és szeretné online a rendeléseket könnyedén lebonyolítani, akkor jó helyen jár, mert a WooCommerce webshop erre is megoldást kínál!
A direkt a vendéglátóhelyek számára kialakított webáruházainkban pluszban az alábbi funkciók is elérhetők:
- Asztalfoglalás (dátum és időpont, valamint a jelenlévők számának megadása)
- Étlap (az ételek fogásokra bontva, ételek képeivel, áraival, és azonnali megrendelésével)
- Esemény
- Képgaléria
- Nyitva tartás
- Elérhetőségek
Keressen minket bizalommal, ha új honlapot csináltatna vagy korszerűbbre cserélné régi honlapját!
WooCommerce alap funkciók és azok előnyei:
A WooCommerce bővítmény teljesen kompatibilis a WordPress tartalomkezelő rendszerrel.
A WordPress adminisztrációs felülete teljesen magyar nyelvű, és a hozzá tartozó WooCommerce bővítmény is magyarul kommunikál.
Egy szövegszerkesztő programhoz hasonló egyszerűséggel, tudja módosítani webáruházának tartalmát.
A WordPress keretrendszer és a hozzá tartozó bővítmények (kivétel, amik nem a WordPress.org-on találhatók) egy kattintással frissíthetők. Nem igényelnek semmilyen programozói tudást a karbantartásuk.
A WordPress önmagában egy keresőbarát felépítésű CMS rendszer (a keresőrobotok számára könnyen átjárható, minden új bejegyzés pingelve rögtön a keresőkhöz jut), amit még keresőbaráttá tehetünk SEO bővítmények használatával, és mellette a megfelelő tapasztalat elsajátításával (keresőbarát cikk megírása, stb.) és alkalmazásával.
Az általunk készített webáruház több száz hasznos funkcióval rendelkezik, amely minden igényt kielégít, amire szüksége lehet.
A WooCommerce bővítmény felépítése lehetővé teszi, hogy a webáruház termékei mindenféle átalakítás nélkül XML fájlformátumban könnyedén feltöltésre kerülhessenek a legnépszerűbb árösszehasonlító oldalakra (pl.: Argep.hu, Arukereso.hu, Olcsobbat.hu).
A webáruház tulajdonosa könnyedén tud munkatársai részére olyan jogkörrel (Shop Manager) létrehozni belépést, amellyel kezelhetik a rendeléseket és végrehajthatják a termékek módosítását (pl.: ár, tulajdonság, leírás).
A webáruházat különböző funkciójú bővítmények telepítésével és beállításával tehetjük még egyedibbé. Szinte nincs olyan megoldás, amelyet bővítménnyel ne lehetne kivitelezni.
A rövid kódok (shortcodes) által könnyedebben szerkeszthetjük a tartalmat, nem kell semmilyen módosítást elvégeznünk a forráskódban. Oldalakon vagy bejegyzésekben például bármilyen termék megjeleníthető a rövid kódokkal.
A webáruházban a vásárlók, akár előzetes regisztráció nélkül is megrendelhetik a termékeket vagy szolgáltatásokat. Regisztrációt követően, a webáruházban bejelentkezve, a következő rendelésnél már nem kell megadniuk a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatokat. Ezek az adatok könnyedén módosíthatók számukra a „Fiók” menüpont alatt.
A vásárló végig vezetve van a webáruházban a vásárlása során. Minden egyértelműen van kialakítva, még az is könnyedén tud vásárolni, aki nem jártas az internet világában.
A rendelés leadásának legvégén a vásárlót kötelezhetjük az ÁSZF (vagy Vásárlási feltételek) elfogadására.
A webáruházba országonként eltérő adókulcsok is egyaránt megadhatók, és a szállításhoz is be lehet állítani más adókulcsot.
A webáruházba különböző szállítási osztályokat hozhatunk létre többféle metódus alapján. Beállíthatunk ingyenes kiszállítást is, amit különböző paraméterekhez kapcsolhatunk.
Beállíthatjuk, hogy a „Kosár” és/vagy a „Pénztár” részen megjelenjen egy szállítási díj kalkulátor.
A geolokáció lehetővé teszi, hogy a vásárló címét (település, irányítószám, út/utca), a webáruház beazonosítsa, ezzel is megkönnyítve a vásárló dolgát a kötelező mezők (számlázás, szállítás) kitöltésében.
Amennyiben a terméknél megadásra került a darabszám is, abban az esetben a termék a készletnyilvántartásba kerül, és a webáruházban történő értékesítést követően a rendszer nyomon követi. Értesülhetünk az alacsony készletről, és arról is, ha egy adott termék teljesen elfogyott. A webshopban az elfogyott termék, a „Nincs raktáron” (Out of stock) felhívással kerül megjelentetésre a vásárlók részére.
A webáruházban leadott rendeléseket a rendszer többféle státusz szerint rendezi, attól függően, hogy éppen milyen állapotban van az adott rendelés. Ilyen státusz lehet például a kifizetésre váró, a feldolgozásra váró, a törölt (adminisztrátor vagy az ügyfél által), a fizetést megerősítő, a visszatérített rendelés, vagy éppen a már befejezett rendelés.
A rendelés részletein belül láthatjuk a rendelés időpontját (órára és percre pontosan), jelenlegi státuszát, a vásárló nevét és elérhetőségeit, számlázási és szállítási címét. Helytelen adatok esetén (pl.: elírt email cím), a vásárló adatait itt is (plusz még a „Felhasználók” menüpont alatt, amennyiben regisztrációra is sor került) módosíthatjuk.
A rendelések mellé egyéni szövegezésű megjegyzéseket is írhatunk a vásárló részére, amit automatikusan emailben is elküld a rendszer, amint a rendelés állapota megerősítésre kerül.
Az email küldő rendszer teljesen testre szabható, és multiple email (html, text) is küldhető vele. A megfelelő beállítások után a rendszer automatikusan küldi ki az értesítőket a vásárlónak és az üzemeltetőnek.
A rendelés részleteiről (a megvásárolt termékek feltüntetésével), valamint a rendelés állapotáról, a rendszer automatikusan (ha be van állítva) értesítést küld a vásárló részére.
Korlátlan számú termék hozható létre a webáruházban. amennyiben a termékek adatai csak kis mértékben térnek el, akkor a „duplikálás” funkcióval könnyedén többszörösíthetők, amivel a felvitelük jócskán felgyorsul. Az egyes termékek több kategóriába is kerülhetnek (Megjegyzés: SEO szempontból a duplikálás végett nem ajánlott!), és a kategóriák több mélységben kategóriafa szerűen is kialakításra kerülhetnek.
A kategóriával rendszerbe foglalja a terméket, a címkével pedig olyan tulajdonsággal ruházhatja fel azt, ha a vásárló a címkére kattint, akkor listázva láthatja az olyan termékeket, amelyeknél szerepelnek ugyanezen címkék.
A webáruházban nem csak kézzel foghatú árukat értékesíthetünk, hanem letölthető szellemi termékeket (pl.: e-book) is.
A webáruházban nem csak kézzel foghatú árukat értékesíthetünk, hanem virtuális termékeket (szolgáltatásokat) is.
A webáruházban eltérő tulajdonságokkal (pl.: szín, méret, kiszerelés) tudjuk felruházni a termékeket. Az eltérő változatokhoz külön-külön is tudunk árat adni.
A webáruházba korlátlan számú kupont hozhatunk létre a vásárlók részére. Beállíthatjuk a kupon lejárati idejét, és azt is, hogy miből vonja le a kedvezményt: kosár tartalmának összegéből fix összeget vagy %-ot, egy-egy termék összegéből fix összeget vagy %-ot, és a szállítási díj összegét is töröltetni tudjuk vele (a webáruház az ingyenes kiszállítást ajánlja majd fel). A kupont a vásárlók a „Pénztár” részen az erre kialakított mezőben tudják beváltani.
Ha a vásárló a „Pénztár” részen a banki utalást választja, akkor emailben értesítést kap a rendelés részleteiről (termékek nevéről és áráról, a végösszegről, stb.), a cég adatairól és bankszámlaszámáról, ahová az összeget el kell utalnia a rendelés azonosítójával együtt feltüntetve (közlemény rovatba írva).
Ha a vásárló a „Pénztár” részen az internetes fizetést választja, akkor a PayPal oldalán keresztül bonyolítva egyenlítheti ki a számla végösszegét.
Megjegyzés: az internetes fizetési lehetőség további bővítményekkel egészíthető ki.
A webáruház rendszerén belül jelentések készíthetők. A rendelésekről készített jelentés tartalmazza időszakokra lebontva (adott év, utolsó hónap, adott hónap, utolsó 7 nap, és tetszőlegesen beállított dátum tartomány alatt) a rendelések számát, az eladott termékek számát, a bruttó és nettó árbevételt, a napi átlagos árbevételt, a szállítások díjainak összegét, a visszatérítésre került összeget, és a felhasznált kuponok értékét.
Készíthetünk jelentést egy-egy termékről, termékkategóriáról, illetve kuponról, valamint a vásárlókról (külön vagy összehasonlítva a regisztrált és vendég vásárlókat) és a készletnyilvántartásról is. A jelentéseket CSV formátumban le is menthetjük.
A termékeknél rengeteg hasznos információt megadhatunk, ezzel is segítve a termék értékesítését. A termékek cikkszámát (SKU) is feltüntethetjük.
Egy termékhez tetszőleges számú kép csatolható, és a feltöltött képeket a rendszer automatikusan átméretezi, valamint elkészíti, a hozzá tartozó előnézeti- és nagyított képet is.
A webáruházba felvihetünk variálható termékeket (variable product) is. A különböző tulajdonságú (pl.: eltérő szín és méret) termékeknek akár az árát külön-külön is megszabhatjuk.
A webáruházba létrehozhatunk egy termékcsoport alatt több terméket (grouped product) is.
A hasonló termékeket (ha vázlatban vannak is) könnyedén duplikálhatjuk, ezáltal a termékek felvitelének idejét jelentősen tudjuk csökkenteni. A duplikálás után csak az eltéréseket kell megváltoztatni.
Az akciós termékek (sale products) a többi terméktől elkülönülve, felcímkézve kerülnek feltüntetésre. Az akciós termékeket megjeleníthetjük a „Widget” területeken (pl.: oldalsávban, vagy láblécben) is.
A kiemelt termékek (sticky products) a többi terméktől elkülönülve, felcímkézve kerülnek feltüntetésre. A kiemelt termékeket megjeleníthetjük a „Widget” területeken (pl.: oldalsávban, vagy láblécben) is.
A legjobban értékelt termékeket megjeleníthetjük a „Widget” területeken (pl.: oldalsávban, vagy láblécben) is.
A legutóbb megtekintett termékeket megjeleníthetjük a „Widget” területeken (pl.: oldalsávban, vagy láblécben) is.
A webshop termékeit és szolgáltatásait a vásárlók könnyedén véleményezhetik a nevük és email címük megadása mellett.
A vásárlók könnyedén tudják a webáruházban a termékek listáját rendezni, az alábbi szempontok szerint növekvő és csökkenő sorrendben: ár, dátum (publikálás időpontja), értékelés, népszerűség, név (A-Z, Z-A).
Az üzemeltető be tudja állítani, hogy a „Shop” részen alapértelmezetten a termékek milyen kritérium szerint jelenjenek meg. Lehetőség van egyedi rendezésre is. Ebben az esetben a „fogd és húzd” (drag and drop) módszerével lehet kialakítani a termékek sorrendjét.
A vásárlók részére könnyedén tudunk termékükhöz tetszőleges számú „prémium” terméket ajánlani. Például ugyan abból a kategóriából, de drágább árfekvésűt.
A vásárlók részére könnyedén tudunk termékükhöz tetszőleges számú „kiegészítő vagy „hasonló” terméket ajánlani.
A webáruház termékkeresője által a vásárlók könnyedén megtalálhatják az adott termékeket.
Szűrési lehetőség a webáruházban a termékek között: brandek, kategóriák vagy tulajdonságok (pl.: szín vagy méret), illetve ár (-tól -ig) szerint.
WooCommerce bővített funkciók és azok előnyei:
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy az alább felsorolt funkciók csak bővítményekkel (ingyenes vagy fizetős) vagy az eredeti kód megváltoztatásával lehetségesek!
Amennyiben az általunk elkészített webáruházat bővített funkciókkal látná el kérjük, hogy előtte konzultáljon velünk!
Különböző vevőcsoportokat (pl.: nagykereskedők, viszonteladók) hozhatunk létre a webáruházban, akiknek külön-külön tudunk kedvezményeket biztosítani.
A webshop rendszere többféle kritérium (pl.: jogkörök vagy vásárlások értéke) alapján automatikusan szabja meg a regisztrált vásárlók részére az árakat. Ez alapján, ha a webáruházba bejelentkezik a nagykereskedő, akkor olcsóbb árakat fog látni, mint például egy viszonteladó. A bővítmény arra is képes, hogy a munkatársak részére is létrehozzon egy jogkört, és csak is kizárólag nekik jelenítse meg a termékeket kedvezményes áron.
Bővítménnyel meg tudjuk valósítani, hogy külön termékcsomagokat (pl.: fotós szett) hozzunk létre, és ezekbe tetszőleges számú terméket tegyünk bele.
A webáruház hamarosan megvásárolható termékére tudjuk a vásárlók figyelmét felhívni.
Ajándékutalványokat tudunk készíteni, amelyeket a webáruházban értékesíteni is tudunk, így bárki számára hozzáférhetővé válik, és könnyedén meg tudja vele ajándékozni ismerőseit, szeretteit. Az ajándékutalványokat a „Pénztár” részen válthatják be a vásárlók.
A webáruházat összeköthetjük papír alapú és elektronikus száma (e-számla) kiállítását végző szolgáltatásokkal. A számla kiállítása az összekötés után automatikusan és manuálisan is történhet.
Ma már lehetőség nyílik rá, hogy több magyarországi bankkal is összekössük webáruházunkat, így többféle választási lehetőséget adva a vásárlónak a végösszeg kiegyenlítésére.
A vásárlókat lépésről-lépésre végigvezethetjük a rendelés folyamatában, ezzel is csökkentve a kosárelhagyást.
Ma már lehetőség nyílik rá, hogy több futárszolgálattal is összekössük webáruházunkat, így többféle választási lehetőséget adva a vásárlónak a személyes átvételre.
A termék különböző paraméterei (pl.: súly, méretek) alapján szabhatjuk meg a szállítási díjat.
Egy bővítmény segítségével akár több száz új terméket is felvihetünk, vagy a régi termékek paraméterét is könnyedén módosíthatjuk „egyszerre” CSV fájl exportálása és importálása mellett.
Lehetőséget nyújthatunk a látogatók részére, hogy egy ajánlatkérő gomb segítségével könnyedén összegyűjthessék azokat a termékeket, amelyekről ajánlatot szeretnének kérni.
Lehetőséget nyújthatunk a látogatók részére, hogy a termékek adatlapját kinyomtathassák, illetve PDF fájlt generálhassanak belőle.
Egy vízszintes elrendezésű felugró ablakban értesíthetjük a látogatókat a sütik kezeléséről a fejlécben vagy a láblécben kialakítva.
A webáruházat SEO plugin beállításával és annak hatékony kezelésével tehetjük még keresőbarátabbá.
Hírlevél feliratkozásához alakíthatunk ki űrlapot felugró ablakos vagy oldalsávos megjelenéssel.
Partnerprogramot alakíthatunk ki viszonteladóink részére.
Különböző kedvezményeket adhatunk a vásárlóknak, ha a terméket megosztják a népszerűbb közösségi oldalakon.
Többféle valutában is megadhatjuk a termékek árát, és egy valutaváltót is beüzemelhetünk az aktuális átváltási árfolyamok mutatásához.
Többféle idegen nyelven is elérhetővé tehetjük webáruházunkat, egy egyszerű nyelvválasztó gomb segítségével.
Létrehozhatunk oldaltérképét a keresőrobotoknak, illetve a látogatóknak is egyaránt.
Egy „cache” bővítmény telepítésével gyorsíthatjuk a honlapot úgy, hogy az oldalainkból statikus (html) oldalakat/fájlokat készít a plugin, amit el is ment a szerverre. Ezután, ha a látogató bármikor lekéri az adott oldalt, akkor már a mentett verzió jelenik meg számára, nagyban csökkentve ezzel a szerver felé irányuló lekérések számát.
Egy „bulk edition” bővítmény segítségével tömegesen módosíthatók egyszerre a termékek bármely paramétere anélkül, hogy a termék részletes szerkesztésébe be kellene hozzá lépni.
WooCommerce képek:
A képernyőképek a WooCommerce bővítmény 2.4.12-es verziójáról készültek. Előfordulhat, hogy azóta a funkciók más helyre kerültek, vagy több funkcióval bővült a plugin.
– beállítások
– kuponok
A képeken is látható új kupont az alábbi paraméterekkel hoztuk létre:
- kupon neve: wpshop
- kupon leírása: 2.500 Ft értékű kupon
- kedvezmény típusa: kosár kedvezmény (a kupon értéke a végösszegből kerül levonásra)
- kupon értéke: 2500 (2.500 Ft értékű kupon)
- kupon lejárati dátuma: 2020-12-31
- minimum költséghatár: 25000 (legalább 25.000 Ft értékben kell vásárolni a kupon beváltásához)
- maximum költés: nincs
- csak egyéni felhasználásra: igen (az adott kupon más kuponokkal nem összevonható)
- akciós termékek kizárása: nem (a kupon az akciós termékekre is érvényes)
- felhasználási korlát kupononként: 100 (az adott kupon maximum 100-szor használható fel a lejárati idő előtt)
- felhasználási korlát felhasználónként: 3 (egy felhasználó/vásárló maximum 3-szor használhatja fel a kupont)
– rendelések és jelentések
WooCommerce sablonok:
WooCommerce bővítmények:
- Ingyenes WooCommerce bővítmények
- Fizetős WooCommerce bővítmények
Hasznos információk a wpSHOP.hu ajánlásával!
- Konverziónövelő webáruház tippek
- WordPress és WooCommerce tippek
A Szerzőről: WP Shop
Komment (12)
Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból
Hasonló bejegyzések
Cookie figyelmeztetés készítése a süti kezeléséről A „Top WP Bővítmények” sorozatunk mostani állomásaként az egyik
Bejelentkezési felület védése a Login LockDown pluginnal A „Top WP Bővítmények” sorozatunk újabb állomásaként az
Adatbázis optimalizálás a WP-Optimize pluginnal A „Top WP Bővítmények” sorozatunk mostani állomásaként a legnépszerűbb adatbázis
Biztonsági mentés készítése a BackWPup pluginnal A „Top WP Bővítmények” sorozatunk mostani állomásaként az egyik
WP Smush A „Top WP Bővítmények” sorozatunk mostani állomásaként a legnépszerűbb képméret optimalizáló WordPress plugint,
Contact Form 7 A „Top WP Bővítmények” sorozatunk harmadik (első: WordPress SEO by Yoast, második:
Google XML Sitemaps A „Top WP Bővítmények” sorozatunk második (első: WordPress SEO by Yoast) állomásaként
WordPress SEO by Yoast Gondoltunk egy nagyot és útjára indítottuk „Top WP Bővítmények” sorozatunkat, melynek
Számla Ár Szállítás Áruátvétel Árösszehasonlító Figyelőlista / Kívánságlista Termék Termékkereső Termékszűrő Termék megtekintés
Ajánlott „ingyenes” WordPress bővítmények Hasznos „ingyenes” WordPress bővítmények WordPress bővítmények „Az alábbi listában a teljesség
Köszönöm, nagyon hasznos volt. Volna két kérdésem:
1) Hogyan lehet azt megoldani, hogy ha vki a KOSÁR-ba tesz több terméket és ezek közül csak egy adott termékből szeretnék kedvezményt adni, nem az összes termék után? Pl. Adok egy tanfolyamot, meg egy ajándékkártyát, meg egy könyvet a tanfolyamhoz. A könyvből 15% kedvezményt adok, mert megveszi a tanfolyamot. Csak a könyvből szeretném ha lejönne a 15% és úgy adódna a többihez.
2) Ha a szállítási opciók és azok ára be van jelölve, akkor amikor a KOSÁR-ba teszi a terméket a szállítás költségei hozzáadódnak az árhoz?
Köszönöm szépen
Kedves Kata,
1) Érdemes lenne ehhez a megvalósításhoz valamilyen diszkont plugint használni. Abban többek között be lehet állítani, hogy ha X terméket (pl.: tanfolyamot) megvásárolja valaki, akkor az Y termékből (pl.: könyvből) 15% kedvezményt kap (vagy mellé akár egy terméket ingyen).
Többek között ezzel az ingyenes pluginnal a fent leírtak is kivitelezhetők.
https://wordpress.org/plugins/woo-discount-rules/
2) Igen.
Üdvözlettel,
Juhász Ákos
Sziasztok,
írtok az oldalon egy olcsobbat.hu-s woocommerce plug-in-ről. Tudnátok egy letöltési URL-t adni hozzá. Nem találom a neten.
Köszönöm előre is,
Attila
Szia Attila,
Sajnos az olcsobbat.hu-hoz nem találtam én se. De van az Árgéphez és Árúkeresőhöz:
https://wordpress.org/plugins/arukereso-for-woocommerce/
Üdv,
Ákos
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezt az alábbi lehetőséget melyik pluginnal lehetne megcsinálni?
“Vevőcsoportok létrehozása
Különböző vevőcsoportokat (pl.: nagykereskedők, viszonteladók) hozhatunk létre a webáruházban, akiknek külön-külön tudunk kedvezményeket biztosítani.”
… és ez milyen módon működne? Be kell nekik regisztrálni és egy új, csak a számukra látható felületet látnak vagy az alap áruház mellett találnának plusz lehetőségeket? Nekem az előbbire lenne főként szükségem.
Köszönöm előre is.
Szia Enikő!
Amikor valaki regisztrál a webáruházba, akkor ő megkapja a vásárló (customer) státuszt. Ez a státusz azt teszi lehetővé, hogy a webáruházba belépve láthassa az alap árakat (mondjuk akciós kisker árat). Különböző pluginokkal viszont, eltérő jogköröket/kedvezményes vevőcsoportokat hozhatsz létre, amelyeknek külön-külön rengeteg féle szempont alapján összeállíthatsz különféle kedvezményes árakat/kedvezményeket.
Tehát ha valaki viszonteladóként szeretne regisztrálni nálad, akkor elsőként regisztrál (mint customer), majd te a felhasználói jogkörét megváltoztatod egy tetszőleges jogkörre (mondjuk viszonteladót csinálsz belőle).
Itt találsz mintapéldákat, hogy mennyi fajta kedvezményt hozhatsz létre, időpont, darabszám, kategória, stb. alapján.
https://www.flycart.org/woocommerce-discount-rules-examples
Azt hiszem van ezekből a pluginokból olyan fajta is, ahol adott jogkörnek (pl.: nagykereskedő) megszabhatod, hogy mely termékkategóriákat láthassa csak.
Ezt az ingyenes plugint lenne érdemes elsőként kipróbálni, ehez van demo is:
https://wordpress.org/plugins/woo-discount-rules/
Sajnos a legtöbb ilyen pluginban az igazán hasznos funkciók, csak a fizetős változatban érhető el.
Üdvözlettel,
Juhász Ákos
Kedves Ákos!
Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást, ki fogom próbálni az ajánlott plugint.
Üdv,
Enikő
Sziasztok!
Ezt melyik pluginnel lehet a leghatékonyabban megoldani?
“Export/Import (termékek tömeges exportálása és importálása)
Egy bővítmény segítségével akár több száz új terméket is felvihetünk, vagy a régi termékek paraméterét is könnyedén módosíthatjuk „egyszerre” CSV fájl exportálása és importálása mellett.”
Kedves Ákos!
Woocommerce programba szeretnék, CSV fájl-ból kategóriákat feltölteni!
Ehhez kérnék segítséget, mivel egy cikket sem találok róla!
Segítségét előre köszönöm
Kedves Ákos! Woocommerce webáruházban vásárlók véleményeit, elégedettségét szeretnénk kitenni egy menüpontban, milyen ingyenes pluginnal lehetne megcsinálni? Ilyesmit mint amibe most a szöveget írtam 🙂
Üdv: István
Kedves Ákos!
A következő feladatot szeretném megoldani:
A vevők a rendeléskor tudjanak a szállításra időpontot beállítanim, azaz, hogy mikorra kérik a kiszállítást.
Köszönöm!
László
Kedves Ákos!
Közben megtaláltam ezt a bővítményt. Így a korábbi kérdésem tárgytalan.
Order Delivery Date for WooCommerce
Köszönöm!
Laszló