Megrendelés

3 az 1-ben! - Webshop, Portfolió, Blog

Próbálja ki díjmentesen mindenféle kötöttségek nélkül!

Megrendelési űrlap

Az alábbi űrlap segítségével tudja megrendelni valamely honlap- vagy webáruház csomagunkat, illetve szolgáltatásunkat.

A *-al jelölt mezők kötelezően kitöltendőek a megrendeléshez!

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rendelési űrlap elküldése csak az abban az esetben lehetséges, amennyiben legalul az „ÁSZF” is elfogadásra került!

Az űrlap beérkezését követően a legrövidebb időn belül fel fogjuk Önnel venni a kapcsolatot!

 

* Webáruház csomag (kötelező)

* Honlap csomag (kötelező)

* Szolgáltatás
WordPress tanácsadás (bruttó: 2.540 Ft/óra)WooCommerce tanácsadás (bruttó: 2.540 Ft/óra)SEO tanácsadás (bruttó: 2.540 Ft/óra)Marketing tanácsadás (bruttó: 2.540 Ft/óra)Weboldal elemzés (bruttó: 25.400 Ft/weboldal)Konkurencia elemzés (bruttó: 25.400 Ft/weboldal)

* Vállalkozási forma (kötelező)

* Név (Cég, vállalkozó, vagy adószámos magánszemély neve - kötelező)
Kérjük az alábbiakban adja meg cégének rövidített nevét a vállalkozási formával együtt (Kft., Bt., Kkt., Kv., Rt., stb.), vállalkozásának, illetve adószámos magánszemély esetén saját nevét. Egyéni vállalkozó esetén kérjük azt feltüntetni E.V. jelöléssel a név után.

* Cím (Cég, vállalkozás székhelye, vagy adószámos magánszemély címe - kötelező)
Kérjük az alábbiakban adja meg cégének, vállalkozásának székhelyét, illetve adószámos magánszemély esetén saját címét az alábbi formátum szerint: 9028 Győr, Régi Veszprémi u. 10.

* Adószám (Cég, vállalkozás, vagy adószámos magánszemély adószáma - kötelező)
Kérjük az alábbiakban adja meg cégének, vállalkozásának adószámát, illetve adószámos magánszemély esetén saját adószámát. Amennyiben csak EU-s adószámmal rendelkezik, abban az esetben azt adja meg.

Postázási név
Kitöltendő, amennyiben eltér a korábban megadott névtől.

Postázási cím
Kitöltendő, amennyiben eltér a székhely címtől.

Megrendelő neve (kötelező)
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett.

Megrendelő telefonszáma és/vagy mobilszáma (kötelező)
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett.

Megrendelő e-mail címe (kötelező)
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett.

Kapcsolattartó neve
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett. Kitöltendő, amennyiben eltér a megrendelő nevétől.

Kapcsolattartó telefonszáma és/vagy mobilszáma
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett. Kitöltendő, amennyiben eltér a megrendelő telefonszámától.

Kapcsolattartó e-mail címe
Kérjük töltse ki a mezőt a rugalmasabb kapcsolattartás végett. Kitöltendő, amennyiben eltér a megrendelő e-mail címétől.

Megjegyzés
Kérjük írja be az alábbi mezőbe megjegyzését.

Megrendelési feltételek:
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a [Megrendelés] gombra való kattintással a Gasztro Net Kft. társas vállalkozással köti (Székhely: 9028 Győr, Régi Veszprémi u. 10.; Adószám: 14171341-2-08).

Fizetési feltételek:
Megrendelése után e-mailben azonnal visszajelzést küldünk a megrendelés adatairól, valamint elküldjük a fizetési részletekre vonatkozó információkat és a proforma (díjbekérő) számlát. A fizetési határidő 8 nap. Késedelmes fizetés esetén a Polgári Törvénykönyv erre vonatkozó jogszabályai szerint késedelmi kamatot számítunk fel.

Az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) oldalon található feltételeket elolvastam, megértettem, és azokat elfogadom.

Biztonsági kód (kis és nagybetű nem számít)
captcha

Megrendelés menete

  1. Kérjük, tekintse át a Honlapok és/vagy a Webáruházak menüpontunkat, melyben részletesen tájékozódhat a honlapok és/vagy a webáruházak által nyújtott funkciókról és szolgáltatásokról.
  2. Kérjük, tekintse át a Honlap csomagok és/vagy a Webáruház csomagok menüpontunkat, ahol könnyedén összehasonlíthatja a honlapok és/vagy a webáruházak által nyújtott funkciókat és szolgáltatásokat.
  3. Kérjük, töltse ki a Megrendelő űrlapot és olvassa át ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) menüpontunkat.

A beérkezett megrendelés 48 órán belül visszaigazolásra kerül.

Munkafolyamat (a kezdetektől az átadásig)

  1. A munka megkezdése előtt kiállítjuk és elküldjük a Megrendelő részére a Szolgáltatás díjának 1. részletét proforma (díjbekérő) számla formájában.
  2. A pénz megérkezését követően emailben egy listában összeállítva elkérjük azokat az információkat és fájlokat (pl.: logó, stb.), amelyekre szükségünk van a honlap vagy a webáruház elkészítésénél.
  3. Az információk és fájlok átvételét követően leegyeztetjük a Megrendelővel a fontosabb részeket (pl.: szín, elrendezés).
  4. A Megrendelővel történő egyeztetést követően elkezdjük a honlap vagy a webáruház feltöltését és testreszabását.
  5. A honlap vagy a webáruház elkészítésének utolsó fázisában leegyeztetjük a Megrendelővel a fontosabb területeket (pl.: termékek adatainak vagy a cégadatok pontosítása, oldalsáv kialakítása, stb.).
  6. A Megrendelővel történő egyeztetést követően leteszteljük a honlapot vagy a webáruházat (pl.: leellenőrizzük a megjelenést asztali gépen és mobileszközökön illetve a népszerűbb böngésző típusokon, teszt vásárlást csinálunk, ellenőrizzük az űrlapok működését, stb.).
  7. Értesítjük a Megrendelőt az elkészült honlapról vagy webáruházról, és megkérjük, hogy fizesse be a Szolgáltatás díjának 2. részletét.
  8. A pénz megérkezését követően a honlapot vagy a webáruházat feltöltjük a Megrendelő tárhelyére és beüzemeljük (pl.: felhasználókat hozzunk létre különböző jogkörök alapján).
Print Friendly, PDF & Email